Slimme content begint bij slimme strategieën
In het contentvak ben je nooit uitgeleerd. En dus ook nooit uitgelezen. Dit boekenpakket bundelt vijf onmisbare strategieën en ontwikkelingen voor jouw content(organisatie).
De ambitieuze contentprofessional kan zijn of haar hart ophalen bij dit boekenpakket. Door de ondersteunende modellen & instrumenten, stappenplannen en voorbeelden heb je binnen no-time de theorie onder de knie. Vraag nu gratis het hele boekenpakket aan.
De volgende onderwerpen zitten in het boekenpakket:
Medewerker- & klantcontactstrategie
DE KETEN VAN DE GLIMLACH
Hoe zorg je ervoor dat je klanten steeds een positieve indruk van je organisatie krijgen? Dat je niet alleen betrouwbaarheid, 24/7 bereikbaarheid of altijd direct antwoord belooft, maar dat je medewerkers, content én kanalen dit ook echt waarmaken.
Contentstrategie
DE KISS CODE
In elke organisatie zit een goed verhaal. Maar de vraag is, wat doe je er mee? Met een contentstrategie til je de communicatie en content van je organisatie naar een hoger plan. Jouw klanten herkennen je merk of organisatie aan haar thema’s, boodschappen en eigen Content DNA; altijd in dezelfde juiste stijl, toon en vorm.
Kanaalstrategie
VERBINDEN
Jouw klanten verwachten van je merk een naadloze en consistente ervaring binnen en tussen alle communicatiekanalen, online én offline. Dat realiseer je niet alleen met een contentstrategie. Daar komt ook een uitgekiende kanaalstrategie bij kijken.
Pure Content
PURE NOODZAAK
Eerlijk en open zijn over wat je wel doet en niet doet, is pure noodzaak om het vertrouwen van je klanten te winnen en te behouden. Ben je als organisatie niet puur dan gaan je (potentiële) klanten razendsnel met jouw verhaal aan de haal en heb je jouw boodschap niet meer zelf in de hand.
Voicestrategie
VIJF-STAPPENMODEL
Starten met voice gebeurt nog lang niet altijd op basis van een strategische visie. Met de komst van voice verandert de customer journey. Helaas wordt soms onvoldoende nagedacht over de toegevoegde waarde en te vaak gestart vanuit de gedachte ‘leuk en interessant om met voice te experimenteren’.