Modellen & Whitepapers

Je kennis bijspijkeren? Lees onze whitepapers met onmisbare strategieën en ontwikkelingen. Gebruik onze praktische modellen om zelf aan de slag te gaan.
Welke whitepapers wil je gratis downloaden?

Medewerker- en klantcontactstrategie

Wie je bent, wat je doet en waarom je bestaat: dat is de kern van je organisatie. Wat is jullie DNA, en hoe klinkt dat door in jullie contact met de doelgroep?

Contentstrategie

Met welke boodschap – inhoud, vorm én stijl – willen jullie je doelgroep bereiken, verleiden, verrassen en verbinden?

Klantreizen en -processen

Hoe richt je de reis van jullie klant in, hoe stem je hier de content- en kanaalstrategie op af, en welke impact heeft dit op jullie interne processen?

Kanaalstrategie

Welke kanalen en middelen gebruiken jullie om je doelgroep te bereiken, te binden en te raken?
Welke modellen wil je gratis downloaden?

Content-DNA

Elke organisatie heeft een verhaal te vertellen. Door dat in al je content en op ieder kanaal door te laten klinken, onderscheid je jezelf. Het content-DNA helpt je daarbij.

Kanaalformule

Met een kanaalformule maak je duidelijk waar elk kanaal voor dient. Dat is fijn voor je klanten en medewerkers. Dankzij dit handige model stel je heel eenvoudig zo’n kanaalformule op.

De kracht van je kanalen

Elk kanaal heeft een eigen functie. Door je kanalen onderling te vergelijken, maak je voor elke stap in de klantreis inzichtelijk welk kanaal het meest geschikt is. Gebruik hiervoor ons handige model.

In 1x goed

Klanten waarderen betrouwbaarheid en duidelijkheid. Daarom is het zo belangrijk om ze in één keer goed te helpen: met hun vraag of probleem, of met een product of dienst.

Je klanten vinden en vasthouden

Je klanten duurzaam aan je binden: elke organisatie wil het, maar het klinkt makkelijker dan het is. Ons model helpt je daarbij.

Kanalen in perfecte harmonie

Gebruik je verschillende kanalen, dan is een integrale samenhang daartussen onmisbaar voor een naadloze, consistente en persoonlijke klantbeleving. Kanaalharmonie is daarmee de sleutel tot een hogere klanttevredenheid.

Klantbehoeften en kernboodschappen

Je kunt nooit aan alle behoeften van je klanten voldoen. Maar geen zorgen: dat hoeft ook niet. Het is veel belangrijker om de essentie van de klantbehoefte te achterhalen, en daar via een rake kernboodschap op in te spelen. Ons model helpt je op weg.

Klantreis en -proces in kaart brengen

Je wilt je klanten natuurlijk het liefst zonder al te veel obstakels door je kanalen begeleiden. Om dat voor elkaar te krijgen, moeten je functionaliteiten op orde zijn. Met ons model breng je klantreizen en -processen eenvoudig in kaart.

Klantreisroute

Om je klanten zo goed mogelijk te bereiken, moet je eerst weten hoe de klantreis eruitziet. Die route uitstippelen, doen we aan de hand van het model Klantreisroute.

Profiel definiëren

Met een goed product of nuttige dienst kom je een heel eind. Maar om die effectief aan de mens te brengen, zul je eerst je doelgroep helder moeten definiëren. Met dit model breng je profielen nauwkeurig in kaart.

Sterk werkgeversmerk

Een sterk werkgeversmerk trekt talent aan én verhoogt betrokkenheid. Je wilt vooral dat medewerkers zich verbonden en gemotiveerd voelen. Dat enthousiasme stralen ze vervolgens uit, wat jouw werkgeversmerk versterkt.

Willen weten over en werken met de AVG

De meeste organisaties zien de AVG als een vervelende en complexe noodzaak. Maar dat hoeft het niet te zijn: de AVG kan je organisatie juist ook veel voordelen opleveren.
Downloads aangevraagd
Jouw gegevens Je ontvangt de download direct in je mail als je hieronder je gegevens invult.

De verbinding aangaan met je doelgroep? Wij helpen je graag!
Neem contact op