Artikelen

Journey
Smileys laten zien dat een goed ingerichte klantreis, klanten blij maakt.
9 mei 2025 - 5 min
Klantgerichte werkwijze implementeren
Een goed ingerichte klantreis heeft veel impact op je organisatie en partners. Hoe doe je dat precies, en hoe zorg je voor voldoende draagkracht?
Lees meer
Een unieke positie voor jouw hogeschool
Door je positionering als onderwijsinstelling onder de loep te nemen, zorg je dat jouw hogeschool zich onderscheidt én blijft hangen bij nieuwe studenten.
13 november 2024 - 2 min
Contentstrategie
Grafiek met stijgende lijn dankzij een goede positionering van de onderwijsinstelling
6 bouwblokken voor jouw ideale kanalenmix
Met een slimme kanalenmix zorg je voor een persoonlijke en soepele klantbeleving. Dat vraagt om evenwicht tussen mens en techniek: high tech vs high touch.
15 december 2023 - 5 min
Kanaalstrategie
Zes bouwblokken, allemaal nodig voor een omnichannelstrategie met effectieve kanalen.Zes bouwblokken, allemaal nodig voor een omnichannelstrategie met effectieve kanalen.Zes bouwblokken, allemaal nodig voor een omnichannelstrategie met effectieve kanalen.
Verwachtingen overtreffen met je klantreis
Op basis van onderzoek ontstaan er klantreizen die zorgen voor een perfecte klantbediening die alle klantverwachtingen overtreffen.
7 maart 2024 - 2 min
Journey
Het geheim van een effectieve kanaalstrategie
Content en kanalen hebben een geweldige relatie als er in kwaliteit wordt geïnvesteerd. Dankzij een hoge kwaliteit bereik en verbindt je je doelgroep. Een goed uitgedachte kanaalstrategie biedt je houvast.
11 juli 2023 - 2 min
Kanaalstrategie
Wees relevant en persoon: óók via je mobiele kanalen.
Kiezen tussen een headless en hybride CMS
Wat past het beste bij je contentcreatie, je contentbeheer en je doelgroep? Een traditioneel, headless of hybride CMS? We zetten alle voor- en nadelen voor je op een rij.
25 april 2024 - 3 min
Contentinstrumenten
De illustratie laat een hybride CMS zien
Marketing- en energietransitie gaan hand in hand
De energietransitie vraagt veel van iedereen. Dat vereist een goede communicatie op maat door energieleveranciers en gemeente. Met als doel het realiseren van gedragsverandering en investeringen.
26 juni 2024 - 4 min
Contentstrategie
Windmolens
De klant is koning – toch?
Behandel iedere klant met respect. Dat wil niet zeggen dat je over je heen moet laten lopen. Luister naar ontevreden klanten en blijft kalm. Dat kalmeert meestal. Als het kan – overheid en zorg kunnen dat niet – kies dan voor klanten en prospects die bij je passen.
26 februari 2024 - 1 min
Contactstrategie
Luister goed en rustig naar een klant die niet tevreden is. Daar leer je van.
(Hoe) maken we ons los van techreuzen en grote merken?
De macht van techreuzen is groot Ze zoeken daarbij de grenzen op met o.a. dark paterns. We geven je een aantal tips hoe jezelf kan schermen tegen de Big Tech.
10 november 2024 - 3 min
Kanaalstrategie
Iedereen op de hele wereld is verbonden met de Big Tech
Hoe techreuzen en grote bedrijven een eerlijk digitaal beleid kunnen voeren
Niet alleen gebruikers, ook grote bedrijven zélf hebben baat bij een eerlijk digitaal beleid. Vijf tips hoe je een transparant digitaal beleid kan voeren. Zo zullen je klanten zich aan je blijven verbinden.
15 januari 2025 - 3 min
Contactstrategie
Cookies
Hoe ontsnappen we uit de filterbubbel?
Zoekmachines en sociale media stemmen hun content af op eerder zoekgedrag en de kennis die ze al over je hebben. Het gevolg is dat mensen niet meer geattendeerd worden op kennis en ontwikkelingen buiten hun filterbubbel. Dat beperkt de ontwikkelingen, zeker bij kinderen.
6 januari 2025 - 1 min
Contentinstrumenten
Algoritme
Ontdek de ontwikkeling van Marketing 1.0 naar 6.0
Multichannel en meta marketing toepassen, waar de grenzen tussen de digitale en fysieke wereld vervagen? Lees de verschillen tussen marketingniveaus 1.0 – 6.0.
17 februari 2025 - 2 min
Kanaalstrategie
Marketing 6.0
Personalisatie: zo maak je het verschil met je marketingstrategie
Met (hyper)personalisatie kun je gericht en gepast klanten bereiken. Er zijn vier niveaus van personalisatie: voor iedereen, segmentatie op basis van onderzoek, gesegmenteerd op basis van gedrag en individueel.
18 maart 2025 - 4 min
Contentinstrumenten
Loep: hyperpersonalisatie
Recap van onze Hackathon: minder afhankelijk van Big Tech
We organiseerden een Hackathon over de invloed Big Tech. Wat bleek? Ontsnappen is niet zo simpel als het lijkt.
22 april 2025 - 2 min
Kanaalstrategie
Hackathon 'Minder afhankelijk van de Big Tech' op op 10 april 2025
Content-DNA: een sterk merk herken je
Met een sterk content-DNA onderscheid je je in de contentmassa. Leer hoe je een unieke merkidentiteit creëert die klanten direct herkennen én omarmen.
23 april 2025 - 4 min
Contentstrategie
DNA
Event: Klantreizen voor ziekenhuizen
De ziekenhuiszorg loopt vast. Hoe zorgen we ervoor dat ziekenhuizen efficiënter werken zonder dat de zorg eronder lijdt? Het antwoord is simpel: scheid medische en niet-medische taken.
9 mei 2025 - 3 min
Journey
Een ziekenhuis medewerker die een checklist patiëntreizen controleert.
Het internet is gekaapt door Big Tech
Het internet is gekaapt door Big Tech. Het manifest bespreekt elf concrete stappen om je digitale vrijheid terug te pakken. Download het gratis.
16 juni 2025 - 3 min
Kanaalstrategie
Big Tech
Gemeenten onder druk: de weg vooruit
Gemeenten staan onder druk door meer taken en minder personeel. Leer hoe slimme dienstverlening, klantreizen en AI je processen efficiënter maken.
16 juni 2025 - 3 min
Journey
Gemeente onder druk: het is vijf voor twaalf op de klok..
Contentstrategie: geef richting aan je content
Zonder contentstrategie schiet je met hagel. Leer hoe je de basis legt voor sterke content die raakt en resultaat oplevert.
18 juni 2025 - 2 min
Contentstrategie
Contentstrategie
Kanaalstrategie: vind en verbind je klanten
Met de juiste strategie bied je klanten een vlekkeloze ervaring via alle kanalen. Ontdek hoe je klanten consistent en effectief aan je bindt.
23 juni 2025 - 3 min
Kanaalstrategie
Omnichannel kanaalstrategie
Benieuwd naar verdere inzichten, of hulp nodig bij joúw unieke vraagstuk?
Neem contact op