Ga direct naar inhoud

Over ons

Wij geloven dat data en goede content via aantrekkelijke kanalen organisaties, medewerkers, mensen en klanten verbindt en beter laat presteren.

Verbinding verhoogt prestaties van je content

Op basis van het Content Organizing Model© optimaliseren onze Content Organizers de prestaties van jouw communicatie en marketing.

Door verbinding en structuur aan te brengen en de aantrekkelijkheid te verhogen worden de prestaties van jouw content en kanalen gemaximaliseerd: digitaal én offline. Prestaties die dag in dag uit meetbaar worden bewezen. Zodat jouw organisatie in staat is zich te onderscheiden en je klanten echt te raken. Dit doen we door samen met jou de uitdagingen aan te gaan en oplossingen te ontwikkelen en te implementeren. Passend bij je medewerkers, je klanten, je markt en je organisatie.

Data en goede content zijn de sleutel tot succes

Wij helpen organisaties alles rond content en kanalen optimaal in te richten en zo een uniek, aansprekend en consistent verhaal te laten vertellen.

Als bedrijf heb je veel te vertellen. Bijvoorbeeld over je producten, je kennis en wat je uniek maakt. Over waar je mee bezig bent, of heen wilt. Allemaal relevante informatie voor klanten, medewerkers en wie je verder wilt bereiken. Maar krijg die verhalen maar eens geproduceerd, én gepubliceerd. En dan hebben we het nog niet eens over de regelmaat, samenhang, kwaliteit en effectiviteit van je content.

ContentLab

Alles wat nodig is voor doeltreffende content

Data Direction brengt content naar het hart van de organisatie.

Sinds 1995 heeft Data Direction een enorme berg contentkennis opgebouwd en loopt nog steeds voorop als het om technieken, tools en werkwijzen gaat. Via ons ContentLAB delen we onze visie, kennis en kunde graag met jou.

Lees meer

Onze klanten

Ons speelveld is breed en branche-onafhankelijk, variërend van onderwijs- en zorginstellingen tot commerciële organisaties. Wat ze gemeen hebben? Ze nemen content net zo serieus als wij.