Artikelen

Journey
Doel van klantreizen en klantprocessen is een perfecte ondersteuning via alle touchpoints bieden aan medewerkers en klanten. Omdat elke stap ondersteund wordt met de juiste content, juiste functionaliteit, juiste beleving en juiste systemen op de juiste plek in elk kanaal. Daardoor kan elke medewerker altijd het juiste antwoord of de juiste oplossing aan elke klant bieden. Bovendien voelt elke klant zich altijd goed en plezierig geholpen, ongeacht het kanaal of de afdeling.
Met als resultaat loyale medewerkers en loyale klanten die jouw organisatie aanbevelen bij andere mensen.
Wil je meer weten over klantreizen en klantprocessen? Download dan onze whitepaper Klantreizen en klantprocessen: DE KLANT IS KONING
Werkgebieden
Klantgerichte werkwijze implementeren
Een goed ingerichte klantreis heeft veel impact op je organisatie en partners. Hoe doe je dat precies, en hoe zorg je voor voldoende draagkracht?
9 mei 2025 - 3 min
Journey

Verwachtingen overtreffen met je klantreis
Op basis van onderzoek ontstaan er klantreizen die zorgen voor een perfecte klantbediening die alle klantverwachtingen overtreffen.
7 maart 2024 - 2 min
Journey

Event: Klantreizen voor ziekenhuizen
De ziekenhuiszorg loopt vast. Hoe zorgen we ervoor dat ziekenhuizen efficiënter werken zonder dat de zorg eronder lijdt? Het antwoord is simpel: scheid medische en niet-medische taken.
9 mei 2025 - 3 min
Journey

Gemeenten onder druk: de weg vooruit
Gemeenten staan onder druk door meer taken en minder personeel. Leer hoe slimme dienstverlening, klantreizen en AI je processen efficiënter maken.
16 juni 2025 - 3 min
Journey

Model: Klanreizen en klantprocessen in kaart brengen
Je wilt je klanten natuurlijk het liefst zonder al te veel obstakels door je kanalen begeleiden. Om dat voor elkaar te krijgen, moeten je content, kanalen, functionaliteiten en systemen op orde zijn. Zo bied je klanten tijdens hun hele reis de juiste ondersteuning. Met ons model breng je klantreizen en
-processen in acht stappen eenvoudig in kaart.
22 juli 2025 - 2 min
Journey

Model: Klantreisroute
Om je klanten zo goed mogelijk te bereiken, moet je eerst weten hoe de klantreis eruitziet. Die route uitstippelen, doen we aan de hand van het model Klantreisroute. We vertellen je graag hoe je zo’n klantreis bepaalt - en wat je vervolgens met die informatie kunt doen. Het model klantreisroute helpt in zes stappen aan de juiste route.
22 juli 2025 - 2 min
Journey

Hoe maak je de werkdruk in een ziekenhuis beter beheersbaar?
De werkdruk in ziekenhuizen kan teruggedrongen worden door de patiëntcontacten te stroomlijnen m.b.v. patiëntreizen. Door bovendien één centraal frontoffice en verschillende backoffice (poli's) in te richten worden onnodige werkzaamheden teruggedrongen. Wil je weten hoe? Kom naar ons Event op 4 september of volg het Webinar op 16 oktober.
4 augustus 2025 - 4 min
Journey

Benieuwd naar verdere inzichten, of hulp nodig bij joúw unieke vraagstuk?
Neem contact op