Artikelen

Journey
Doel van klantrezen en klantprocessen is een perfecte ondersteuning via alle touchpoints dankzij de juiste content en functionaliteit, op de juiste plek, binnen elk kanaal. Door alle klantreizen te stroomlijnen, weet de medewerker altijd het juiste antwoord of de juiste oplossing te bieden. De klant voelt zich zo altijd goed geholpen, ongeacht het kanaal of de afdeling.
Werkgebieden
Klantgerichte werkwijze implementeren
Een goed ingerichte klantreis heeft veel impact op je organisatie en partners. Hoe doe je dat precies, en hoe zorg je voor voldoende draagkracht?
9 mei 2025 - 3 min
Journey

Verwachtingen overtreffen met je klantreis
Tegenwoordig is het noodzakelijk om met een customer journey te werken. Zo onderscheid je jezelf met een soepele service die klantverwachtingen overtreft.
7 maart 2024 - 2 min
Journey

Event: Klantreizen voor ziekenhuizen
De ziekenhuiszorg loopt vast. Hoe zorgen we ervoor dat ziekenhuizen efficiënter werken zonder dat de zorg eronder lijdt? Het antwoord is simpel: scheid medische en niet-medische taken.
9 mei 2025 - 3 min
Journey

Gemeenten onder druk: de weg vooruit
Gemeenten staan onder druk door meer taken en minder personeel. Leer hoe slimme dienstverlening, klantreizen en AI je processen efficiënter maken.
16 juni 2025 - 3 min
Journey

Benieuwd naar verdere inzichten, of hulp nodig bij joúw unieke vraagstuk?
Neem contact op