Ga direct naar inhoud

Customer journeys: de relatie tussen klantreizen en satéprikkers

Een customer journey die er voor zorgt dat elke klant heel eenvoudig kan doen wat hij/zij wil, maak je op basis van het satéprikker-principe. Je ‘prikt’ elke stap die een klant nodig heeft om zijn reis te maken op de satéprikker. Altijd al willen weten hoe je deze probleemloze klantreis maakt? Kom dan op 10 maart van 14:00 - 16:00 uur naar onze gratis kennissessie over klantreizen en klantprocessen.

Aan de hand van veel praktische voorbeelden behandelen we de theorie van customer journeys, klantreizen en klantprocessen. We leren je wat de verschillen zijn en waar je ze voor nodig hebt. Met behulp van MIRO ga je zelf aan de slag met het maken van een klantreis en klantproces, aan de hand van een case. We sluiten af door met elkaar te bespreken wat nu de beste klantreis en klantproces is.

De kennissessie is hybride: je kunt kosteloos fysiek deelnemen op ons kantoor of via de webinar.

In beide gevallen is de sessie net zo interactief. De sessie zelf is van 14.00 – 16.00 uur. Het adres is Oude Middenweg 17, 2491 AC Den Haag (in HNK Den Haag). Kom je bij ons langs? Dan staat er vanaf 13.00 uur een lunch voor je klaar.

Wat is nodig
Voor het onderdeel waar we samen aan de slag gaan heb je een laptop nodig. Vergeet die dus niet mee te nemen. We werken met elkaar samen in Miro aan het uitwerken van de klantreis en het klantproces. Ben je nog niet bekend met Miro? Geen probleem we leggen het je in de sessie uit. Wil je van te voren al meer weten, dan kun je ook naar ons filmpje met uitleg kijken op YouTube.

Miro introductie voor workshop deelnemers >

Aanmelden
Meld je hieronder aan. We e-mailen je vervolgens nog of je fysiek wil deelnemen of aan de webinar. In dat laatste geval zorgen we dat je de gegevens krijgt, waarmee je digitaal kunt deelnemen.

Meld je nu aan

Meld je nu aan voor de kennissessie. Let op: We willen graag dat elke deelnemer zich comfortabel voelt en kennis en ervaring kan delen met collega's van andere organisaties. Om die reden kunnen medewerkers van communicatie- of marketingbureaus, (ICT-)consultancy bedrijven en zzp-ers niet deelnemen.