AI-assistent
Omschrijving
Een AI-assistent is een softwareprogramma dat taken uitvoert, zoals een tekst lezen, gesprekken opnemen, bellen en nog veel meer. De AI-assistent kan worden ingezet om taken te vergemakkelijken en te automatiseren; ze gaan steeds meer over actie, zoals communiceren, orkestreren en automatiseren.
De 'Large Language Model (LLM) Agents' kunnen taken automatiseren waarvoor voorheen meerdere systemen en interfaces nodig waren. Ze kunnen informatie ophalen en bijwerken, acties uitvoeren en naadloos samenwerken met verschillende kanalen, gegevensbronnen en systemen.
Bijvoorbeeld in de vorm van:
- 'DIV': samenvatten van documenten en het vergelijken van overeenkomsten.
- Klantenservice: 24/7 beschikbaar zijn en snelle en consistente antwoorden en oplossingen bieden.
- Personalisatie marketing: klantgegevens analyseren en op basis daarvan gerichte aanbevelingen doen
- Socials en managen:
- Berichten organiseren, creëren en publiceren.
- Sentimenten en ontwikkelingen in klantreacties monitoren en analyseren.
Kanaalstrategie
Doel van de kanaalstrategie is een gecoördineerde inzet van alle kanalen. Zo ontstaat een fantastische beleving en uitstekende service voor elke doelgroep. En uiteraard: zo effectief en efficiënt mogelijk. Alle doelgroepsegmenten krijgen een naadloze, consistente en gepersonaliseerde ervaring binnen alle kanalen, ongeacht de stap in hun klantreis. Zowel online als offline.
Lees meer over Kanaalstrategie

Kanaalstrategie: vind en verbind je klanten
Met de juiste strategie bied je klanten een vlekkeloze ervaring via alle kanalen. Ontdek hoe je klanten consistent en effectief aan je bindt.
Lees meer

Het internet is gekaapt door Big Tech
Het internet is gekaapt door Big Tech. Het manifest bespreekt elf concrete stappen om je digitale vrijheid terug te pakken. Download het gratis.
Lees meer

Recap van onze Hackathon: minder afhankelijk van Big Tech
We organiseerden een Hackathon over de invloed Big Tech. Wat bleek? Ontsnappen is niet zo simpel als het lijkt.
Lees meer

Ontdek de ontwikkeling van Marketing 1.0 naar 6.0
Multichannel en meta marketing toepassen, waar de grenzen tussen de digitale en fysieke wereld vervagen? Lees de verschillen tussen marketingniveaus 1.0 – 6.0.
Lees meer
Gerelateerd aan Kanaalstrategie (47)
Agile
AI-assistent
Begrippenwijzer
Breadcrumb trail
Business Intelligence
Chatbot
Click map
Click through rate