Unique Buying Reason
Omschrijving
Unique Buying Reason (UBR) is de onderscheidende waarde van de organisatie, product of dienst. Het is de waardepropositie die de organisatie, product of dienst biedt of de oplossing die unieke voordelen voor de (potentiële) klant heeft. Een UBR gaat uit van de motivatie en behoefte van de klant: daar wordt op ingespeeld of invulling aan gegeven. Het is dus het tegenovergestelde van Unique Selling Proposition (USP).
Journey
Doel van klantrezen en klantprocessen is een perfecte ondersteuning via alle touchpoints dankzij de juiste content en functionaliteit, op de juiste plek, binnen elk kanaal. Door alle klantreizen te stroomlijnen, weet de medewerker altijd het juiste antwoord of de juiste oplossing te bieden. De klant voelt zich zo altijd goed geholpen, ongeacht het kanaal of de afdeling.
Lees meer over Journey

Gemeenten onder druk: de weg vooruit
Gemeenten staan onder druk door meer taken en minder personeel. Leer hoe slimme dienstverlening, klantreizen en AI je processen efficiënter maken.
Lees meer

Event: Klantreizen voor ziekenhuizen
De ziekenhuiszorg loopt vast. Hoe zorgen we ervoor dat ziekenhuizen efficiënter werken zonder dat de zorg eronder lijdt? Het antwoord is simpel: scheid medische en niet-medische taken.
Lees meer

Verwachtingen overtreffen met je klantreis
Tegenwoordig is het noodzakelijk om met een customer journey te werken. Zo onderscheid je jezelf met een soepele service die klantverwachtingen overtreft.
Lees meer

Klantgerichte werkwijze implementeren
Een goed ingerichte klantreis heeft veel impact op je organisatie en partners. Hoe doe je dat precies, en hoe zorg je voor voldoende draagkracht?
Lees meer