Werkproces

Journey

Omschrijving

Een werkproces is medewerker- of teamspecifiek. Het bevat de opeenvolgende stappen (workflow), taakbeschrijving en instructies. Een werkproces is altijd ondergeschikt aan de klantreis en het klantproces en biedt de integrale samenhang van alle taken daarbinnen. Iedereen weet wat er in elke stap van het klantproces wordt gevraagd en geleverd, zodat elke daaropvolgende stap daar naadloos op kan aansluiten. Elke medewerker of team weet dus wat de medewerker of het team in de voorafgaande stap heeft geleverd en wat ze zelf moeten opleveren. Dit alles ook weer om ervoor te zorgen dat de volgende medewerker/team de taken goed kan uitvoeren.

Journey

Doel van klantrezen en klantprocessen is een perfecte ondersteuning via alle touchpoints dankzij de juiste content en functionaliteit, op de juiste plek, binnen elk kanaal. Door alle klantreizen te stroomlijnen, weet de medewerker altijd het juiste antwoord of de juiste oplossing te bieden. De klant voelt zich zo altijd goed geholpen, ongeacht het kanaal of de afdeling.