Co-creatie
Omschrijving
Co-creatie is een vorm van samenwerken: samen iets tot stand brengen. "Co" staat voor een coöperatieve en gelijkwaardige samenwerking. Elke deelnemer heeft evenveel invloed op inhoud, het creatieve proces en het eindresultaat. En creatie staat voor iets tot stand brengen; van een vraagstuk oplossen, onderzoek doen tot en met een product of dienst realiseren. Juist doordat er zoveel "creatoren" bij betrokken zijn moeten de juridische zaken goed zijn geregeld. Bijvoorbeeld van wie is het idee, voor wie zijn de inkomsten, de schulden of van wie is het intellectueel eigendom?
Contactstrategie
Doel van de medewerker- en klantcontactstrategie is toegewijde medewerkers waarde laten toevoegen aan ieder contact tussen klant en organisatie. Door zekerheden – aan alle doelgroepen en alle medewerkers – te bieden, ontstaat er vertrouwen en een gevoel van betrouwbaarheid. Dat draagt bij aan betrokkenheid waardoor elk contact waardevol is: vóór klant en vóór medewerker.
Lees meer over Contactstrategie

Hoe techreuzen en grote bedrijven een eerlijk digitaal beleid kunnen voeren
Niet alleen gebruikers, ook grote bedrijven zélf hebben baat bij een eerlijk digitaal beleid. Zo zullen ze consumenten aan zich blijven binden.
Lees meer

De klant is koning – toch?
Moet je altijd precies doen wat klanten van je verlangen? Jaknikken, om ze maar tevreden te houden? Veel belangrijker: behandel iedere klant met respect.
Lees meer