Dialoog
Omschrijving
Een dialoog is een serieus en doelgericht gesprek. Hierin zit dus besloten "binnen een context en binnen een scope". Een dialoog is het contact met de klant in de vorm van vraag, antwoord en interactie (zowel fysiek, als via telefoon en digitaal) binnen een specifieke context. Neem bijvoorbeeld een verzoek om hulp bij een financieel probleem of het uitvragen van een klant over het defecte apparaat via een e-form. Een dialoog is gericht op luisteren, in tegenstelling tot een debat, dat op praten is gericht. Met behulp van een continue dialoog kan achterhaald worden wat klanten vinden van producten en diensten, en kunnen ook ideeën worden uitgewisseld. Het kan klanten ook verleiden om van kanaal te wisselen.
Kanaalstrategie
Doel van de kanaalstrategie is een gecoördineerde inzet van alle kanalen. Zo ontstaat een fantastische beleving en uitstekende service voor elke doelgroep. En uiteraard: zo effectief en efficiënt mogelijk. Alle doelgroepsegmenten krijgen een naadloze, consistente en gepersonaliseerde ervaring binnen alle kanalen, ongeacht de stap in hun klantreis. Zowel online als offline.
Lees meer over Kanaalstrategie

Kanaalstrategie: vind en verbind je klanten
Met de juiste strategie bied je klanten een vlekkeloze ervaring via alle kanalen. Ontdek hoe je klanten consistent en effectief aan je bindt.
Lees meer

Het internet is gekaapt door Big Tech
Het internet is gekaapt door Big Tech. Het manifest bespreekt elf concrete stappen om je digitale vrijheid terug te pakken. Download het gratis.
Lees meer

Recap van onze Hackathon: minder afhankelijk van Big Tech
We organiseerden een Hackathon over de invloed Big Tech. Wat bleek? Ontsnappen is niet zo simpel als het lijkt.
Lees meer

Ontdek de ontwikkeling van Marketing 1.0 naar 6.0
Multichannel en meta marketing toepassen, waar de grenzen tussen de digitale en fysieke wereld vervagen? Lees de verschillen tussen marketingniveaus 1.0 – 6.0.
Lees meer
Gerelateerd aan Kanaalstrategie (47)
Agile
AI-assistent
Begrippenwijzer
Breadcrumb trail
Business Intelligence
Chatbot
Click map
Click through rate