Klantreizen geven je het onderscheidend vermogen Klantreizen: overtref de verwachtingen Een klantreis bevat naast touchpoints ook het vermogen om een uniek verhaal te vertellen door een soepele ervaring. Lees meer
De uitdaging voor een klantreis is de organisatie erachter Het goed inrichten van klantreizen raakt ook de organisatie daarachter. Dat 'klantproces' is vaak de grootste uitdaging. Hoe dat komt leggen we uit in deze blog. Lees meer
Altijd het juiste gereedschap Als je werkt voor een contentorganisatie, groeien de ontwikkelingen je snel boven het hoofd. Maar met goed gereedschap kun je efficiënter en sneller werken. Lees meer
Sterk of zacht, vriendelijk of zakelijk Al je doelgroepen moeten weten waar je organisatie voor staat. Iedereen moet je organisatie direct herkennen in alle vormen en formats van je content. Lees meer
Maak het verschil Hogescholen blijven groeien. Maar hoe maakt een student, los van de studiekeuze, nu een keuze voor een specifieke hogeschool? Alle hogescholen vertellen hetzelfde verhaal, dat maakt het kiezen heel erg moeilijk. Lees meer
Wederzijds respect De klant heeft altijd gelijk. Je moet altijd direct doen wat de klant wil. Of toch niet? Draait het meer om respect? Lees meer
Een vrije route De perfecte customer journey: een vrije route die altijd leidt tot een emotionele ‘wij’. Sterke merken leggen een link tussen gebruiksmoment, emotie en merk. Lees meer
Hoe ga je om met het dilemma van digitaliseren? Digitaliseren: accepteren of weren? Technologische ontwikkelingen zorgen altijd voor onrust. Hoe ga je daar als manager mee om? Met deze 4 stappen helpen we je op weg. Lees meer
Alle content centraal? Lijkt het je wel wat, content op één plek beheren? Of wil je content in veel talen of voor veel verschillende doelgroepen dynamisch laten uitserveren op basis van metadata? Wellicht biedt een headless CMS een oplossing. Lees meer
Operationeel excellente dienstverlening Iedere medewerker weet door operational excellence altijd hoe de toegevoegde waarde voor de klant gerealiseerd moet worden. Je beloning? Een trouwe en loyale klant, daar draait het om. Lees meer
Zorg voor een persoonlijke en unieke ervaring Door een kanalenmix met een evenwichtige samenhang tussen mens en techniek zorg je voor een unieke persoonlijke ervaring. De mens komt aan bod als de techniek te kort schiet: high tech én high touch. Lees meer