Merkidentiteit
Omschrijving
Merkidentiteit is het unieke en onderscheidende beeld dat een merk wil uitdragen. Een merkidentiteit is de persoonlijkheid die het merk wil zijn: de indruk die het wil achterlaten. Een identiteit wordt niet alleen opgebouwd door expressies, het gaat vooral ook om de normen, de waarden en het gedrag van het merk en de mensen achter het merk.
Een geloofwaardige en sterke merkidentiteit is essentieel om een blijvende band met klanten en ander doelgroepsegmenten op te bouwen en te behouden.
Contentstrategie
Doel van een contentstrategie is planmatig en duurzaam bepalen wat de doelgroep nodig heeft en waardeert. Ook staat in de contentstrategie hoe content effectief bij kan dragen aan de merkwaarden en doelstellingen van de organisatie. Vanuit de identiteit is ook duidelijk waar de organisatie voor staat en wat doelgroepen kunnen verwachten en beleven.
Lees meer over Contentstrategie

Contentstrategie: geef richting aan je content
Zonder contentstrategie schiet je met hagel. Leer hoe je de basis legt voor sterke content die raakt en resultaat oplevert.
Lees meer

Content-DNA: een sterk merk herken je
Met een sterk content-DNA onderscheid je je in de contentmassa. Leer hoe je een unieke merkidentiteit creëert die klanten direct herkennen én omarmen.
Lees meer

Marketing- en energietransitie gaan hand in hand
De energietransitie vraagt veel van iedereen. De noodzaak tot investeringen en gedragsverandering vereist een duidelijke en goede communicatie op maat.
Lees meer

Een unieke positie voor jouw hogeschool
Door je positionering als onderwijsinstelling onder de loep te nemen, zorg je dat jouw hogeschool zich onderscheidt én blijft hangen bij nieuwe studenten.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentstrategie (30)
Agile
B1
Business Intelligence
Call To Action
Consistente content
Consonante content
Content
Contentmarketing