Atomic content
Omschrijving
Atomic content is flexibel en wordt 'on-the-fly' samengesteld. Dat kan ook op basis van een profiel, kenmerken, gedrag of voorkeuren. Atomic content biedt - in tegenstelling tot statische content, die voor iedereen hetzelfde is - relevant maatwerk aan elk individu. Een afbeelding, video of tekst bestaat niet uit één bestand. Het is samengesteld uit een combinatie van specifieke lagen of elementen. Deze methode levert een bijna eindeloze reeks aan contentvariaties op.
Atomic content wil dus zeggen dat content of functionaliteit aan iedereen anders gepresenteerd kan worden, veelal met behulp van AI en kennis over de individuen.
Contentinstrumenten
Doel van contentinstrumenten is contentspecialisten te ondersteuning bij de ontwikkeling, publicatie, distributie en het beheer van alle content. Zo werkt content altijd doel- én doelgroepgericht.
Lees meer over Contentinstrumenten

Personalisatie: zo maak je het verschil met je marketingstrategie
Met hyperpersonalisatie kun je gericht en gepast klanten bereiken. Daardoor voelen ze zich gezien en bijzonder – en bind je ze aan je merk.
Lees meer

Hoe ontsnappen we uit de filterbubbel?
Zoekmachines en sociale media stemmen hun content af op eerder zoekgedrag. Het resultaat: jij krijgt geen objectieve hits of posts te zien, waardoor je telkens wordt bevestigd in wat je al wist of dacht.
Lees meer

Kiezen tussen een headless en hybride CMS
Ga je voor een traditioneel, headless of hybride CMS? We leggen de voor- en nadelen uit, zodat duidelijk wordt welk type het beste bij je organisatie past.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentinstrumenten (53)
AI
Algoritme
Alt-tag
Atomic content
AVG
Banner
Big Data
Call To Action