Klantvraaganalyse
Omschrijving
De klantvraaganalyse is een methode die is ontwikkeld door Data Direction. Het is een kwalitatieve en kwantitatieve analyse van het gedrag van klanten in alle kanalen van de organisatie. Zoals het zoekgedrag, gestelde vragen, behoeftes, kanaalverandering, afhaakmomenten, etc.
Door al dit gedrag te registreren en te monitoren, kan een goed beeld gevormd worden van vragen waar klanten mee zitten of de behoeften die er bestaan. Op basis van de resultaten van die analyse kunnen content, kanalen, producten, diensten en dienstverlening worden afgestemd op de vragen en behoeftes van de klant.
Door de klantvraaganalyse permanent uit te voeren ontstaat er een Verbetercirkel. Dit is een methode om continu te verbeteren aan de hand van een vaste structuur. Op deze wijze ontstaat een lerende en zich continue ontwikkelende organisatie.
Contentinstrumenten
Doel van contentinstrumenten is contentspecialisten te ondersteuning bij de ontwikkeling, publicatie, distributie en het beheer van alle content. Zo werkt content altijd doel- én doelgroepgericht.
Lees meer over Contentinstrumenten

Personalisatie: zo maak je het verschil met je marketingstrategie
Met hyperpersonalisatie kun je gericht en gepast klanten bereiken. Daardoor voelen ze zich gezien en bijzonder – en bind je ze aan je merk.
Lees meer

Hoe ontsnappen we uit de filterbubbel?
Zoekmachines en sociale media stemmen hun content af op eerder zoekgedrag. Het resultaat: jij krijgt geen objectieve hits of posts te zien, waardoor je telkens wordt bevestigd in wat je al wist of dacht.
Lees meer

Kiezen tussen een headless en hybride CMS
Ga je voor een traditioneel, headless of hybride CMS? We leggen de voor- en nadelen uit, zodat duidelijk wordt welk type het beste bij je organisatie past.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentinstrumenten (53)
AI
Algoritme
Alt-tag
Atomic content
AVG
Banner
Big Data
Call To Action