Klantvraaganalyse
Omschrijving
De klantvraaganalyse is een methode die is ontwikkeld door Data Direction. Het is een kwalitatieve en kwantitatieve analyse van het gedrag van klanten in alle kanalen van de organisatie. Zoals het zoekgedrag, gestelde vragen, behoeftes, kanaalverandering, afhaakmomenten, etc.
Door al dit gedrag te registreren en te monitoren, kan een goed beeld gevormd worden van vragen waar klanten mee zitten of de behoeften die er bestaan. Op basis van de resultaten van die analyse kunnen content, kanalen, producten, diensten en dienstverlening worden afgestemd op de vragen en behoeftes van de klant.
Door de klantvraaganalyse permanent uit te voeren ontstaat er een Verbetercirkel. Dit is een methode om continu te verbeteren aan de hand van een vaste structuur. Op deze wijze ontstaat een lerende en zich continue ontwikkelende organisatie.
Contentinstrumenten
Doel van contentinstrumenten is marketeers en contentspecialisten te helpen bij het uitdenken, creëren, publiceren, distribueren en het beheren van alle content. Dankzij het toepassen van de juiste content tools werkt content altijd doel- én doelgroepgericht.
Wil je alles weten over zes soorten contentinstrumenten? Download dan onze whitepaper Contentinstrumenten.
Lees meer over Contentinstrumenten

Model: Content-DNA
Het DNA van je content bepaalt hoe jij jezelf op alle kanalen laat zien. In vier stappen maak je jouw eigen content-CNA met een eigen stem. Zodat iedereen, zelfs zonder logo, ziet dat jij het bent.
Lees meer

Model: Klantprofiel in kaart brengen
Met behulp van ons model Klantprofiel in kaart brengen ontwikkel je in vijf stappen een persona.
Lees meer

Linkbuilding in het AI-tijdperk: zo blijf je zichtbaar voor je doelgroep
Goede backlinks zorgen voor zichtbaarheid en autoriteit. Lees hoe je met linkbuilding inzet en hoe onze vijf V’s voor linkbuilding je - ook in dit AI tijdperk je helpen.
Lees meer

AI Overview verandert de spelregels. Ben jij er klaar voor?
AI Overview verandert zoekmachines naar antwoordmachines, Dit is nog maar het begin van alle ontwikkelingen. Lees wat ons nog te wachten staat, en hoe onze zeven tips je nu kunnen helpen.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentinstrumenten (53)
AI
Algoritme
Alt-tag
Atomic content
AVG
Banner
Big Data
Call To Action