Crawling
Omschrijving
Crawling is het proces waarbij een zoekmachine continue het internet afspeurt op zoek naar nieuwe informatie: tekst, beeld en video. De zoekmachine doorloopt daarbij de gehele website, voor zover dit op de website mogelijk is gemaakt. Door websites te crawlen leert de zoekmachine of er veranderingen hebben plaatsgevonden en er content op pagina's is gewijzigd.
Het is ontzettend belangrijk dat de zoekmachines weten dat een website of pagina bestaat, anders worden de pagina's niet gevonden. Na crawling wordt alles geïndexeerd en gerankt.
Contentinstrumenten
Doel van contentinstrumenten is contentspecialisten te ondersteuning bij de ontwikkeling, publicatie, distributie en het beheer van alle content. Zo werkt content altijd doel- én doelgroepgericht.
Lees meer over Contentinstrumenten

Personalisatie: zo maak je het verschil met je marketingstrategie
Met hyperpersonalisatie kun je gericht en gepast klanten bereiken. Daardoor voelen ze zich gezien en bijzonder – en bind je ze aan je merk.
Lees meer

Hoe ontsnappen we uit de filterbubbel?
Zoekmachines en sociale media stemmen hun content af op eerder zoekgedrag. Het resultaat: jij krijgt geen objectieve hits of posts te zien, waardoor je telkens wordt bevestigd in wat je al wist of dacht.
Lees meer

Kiezen tussen een headless en hybride CMS
Ga je voor een traditioneel, headless of hybride CMS? We leggen de voor- en nadelen uit, zodat duidelijk wordt welk type het beste bij je organisatie past.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentinstrumenten (53)
AI
Algoritme
Alt-tag
Atomic content
AVG
Banner
Big Data
Call To Action