Search Engine Advertising
Omschrijving
SEA is een online marketingmethode waarbij organisaties betalen om hun advertenties te laten verschijnen in de online zoekresultaten van zoekmachines, zoals Google en YouTube.
SEA is pull-marketing, De zoekmachine brengt aanbod (advertentie) en vraag (de zoeker in de zoekmachine) bij elkaar. Een organisatie betaalt pas als het vastgesteld resultaat bereikt is. Bijvoorbeeld op basis van een klik op de "advertentie" of het aantal keren dat deze is weergegeven of bij een specifieke conversieratio.
Contentinstrumenten
Doel van contentinstrumenten is contentspecialisten te ondersteuning bij de ontwikkeling, publicatie, distributie en het beheer van alle content. Zo werkt content altijd doel- én doelgroepgericht.
Lees meer over Contentinstrumenten

Personalisatie: zo maak je het verschil met je marketingstrategie
Met hyperpersonalisatie kun je gericht en gepast klanten bereiken. Daardoor voelen ze zich gezien en bijzonder – en bind je ze aan je merk.
Lees meer

Hoe ontsnappen we uit de filterbubbel?
Zoekmachines en sociale media stemmen hun content af op eerder zoekgedrag. Het resultaat: jij krijgt geen objectieve hits of posts te zien, waardoor je telkens wordt bevestigd in wat je al wist of dacht.
Lees meer

Kiezen tussen een headless en hybride CMS
Ga je voor een traditioneel, headless of hybride CMS? We leggen de voor- en nadelen uit, zodat duidelijk wordt welk type het beste bij je organisatie past.
Lees meer
Gerelateerd aan Contentinstrumenten (53)
AI
Algoritme
Alt-tag
Atomic content
AVG
Banner
Big Data
Call To Action