Dashboard

Kanaalinstrumenten

Omschrijving

Een (multichannel) dashboard levert stuurinformatie voor o.a. het managen van de content, kanalen en klantreizen. Het dashboard veredelt (modelleert en valideert) de informatie en de kennis van, voor en over klanten, dienstverlening en medewerkers, op frequente wijze en verspreidt deze. Dit maakt enerzijds duidelijk hoe tevreden de klanten zijn en anderzijds hoe doelmatig de klantreizen en -processen verlopen en wat de kwaliteitsprestaties van de dienstverlening zijn.

Kanaalinstrumenten

Doel van kanaalinstrumenten is medewerkers met klantcontacten én klanten te helpen, zodat elk klantcontact soepel verloopt. Dankzij goed ingerichte kanaalinstrumenten zijn medewerkers in staat om alle door klanten gewenste service te bieden en van elk klantcontact een memorabele beleving te maken.

Wil je alles weten over de vijf soorten kanaalinstrumenten. Download dan onze whitepaper Kanaalinstrumenten.