Predictive personalization
Omschrijving
Predictive personalization is het analyseren van gebruikersgedrag in het verleden. Op basis van die kennis kan predictive personalization nauwkeurige voorspellingen doen over wat een klant waarschijnlijk in de toekomst wil of nodig heeft. Predictive personalization wordt aangestuurd door data. Om nauwkeurige voorspellingen te kunnen doen, hebben predictive personalization-algoritmen toegang nodig tot grote hoeveelheden data over het gedrag van klanten in het verleden. Deze data kunnen afkomstig zijn van verschillende bronnen, waaronder website- en social media-data.
Kanaalinstrumenten
Doel van kanaalinstrumenten is medewerkers en klanten te ondersteunen, zodat elk klantcontact soepel verloopt. Dankzij goed ingerichte kanaalinstrumenten zijn medewerkers in staat om de beoogde service te bieden en van elk klantcontact een memorabele beleving te maken.
Gerelateerd aan Kanaalinstrumenten (46)
AI
Antwoord©
Big Data
Broken link checker
Click map
Click through rate
Contentmap
Customer Data Platform