Above the fold
Omschrijving
Het begrip "Above the fold" is overgenomen uit de krantenwereld. In de digitale wereld staat above the fold letterlijk voor "boven de vouw". Het bovenste gedeelte van de webpagina wordt gebruikt om de belangrijkste informatie te presenteren. Dit deel is immers direct zichtbaar. Dit gedeelte maakt ook meteen de eerste indruk op een bezoeker. Binnen een paar tellen beslist hij of zij dan om verder te lezen, òf om de pagina weer weg te klikken.
Het doel is om bezoekers verder te laten gaan op de website, dus maak het "boven de vouw" gedeelte van een pagina echt interessant.
Kanaalstrategie
Doel van de kanaalstrategie is een gecoördineerde inzet van alle kanalen. Zo ontstaat een fantastische beleving en uitstekende service voor elke doelgroep. En uiteraard: zo effectief en efficiënt mogelijk. Alle doelgroepsegmenten krijgen een naadloze, consistente en gepersonaliseerde ervaring binnen alle kanalen, ongeacht de stap in hun klantreis. Zowel online als offline.
Lees meer over Kanaalstrategie

Kanaalstrategie: vind en verbind je klanten
Met de juiste strategie bied je klanten een vlekkeloze ervaring via alle kanalen. Ontdek hoe je klanten consistent en effectief aan je bindt.
Lees meer

Het internet is gekaapt door Big Tech
Het internet is gekaapt door Big Tech. Het manifest bespreekt elf concrete stappen om je digitale vrijheid terug te pakken. Download het gratis.
Lees meer

Recap van onze Hackathon: minder afhankelijk van Big Tech
We organiseerden een Hackathon over de invloed Big Tech. Wat bleek? Ontsnappen is niet zo simpel als het lijkt.
Lees meer

Ontdek de ontwikkeling van Marketing 1.0 naar 6.0
Multichannel en meta marketing toepassen, waar de grenzen tussen de digitale en fysieke wereld vervagen? Lees de verschillen tussen marketingniveaus 1.0 – 6.0.
Lees meer
Gerelateerd aan Kanaalstrategie (47)
Agile
AI-assistent
Begrippenwijzer
Breadcrumb trail
Business Intelligence
Chatbot
Click map
Click through rate