Harmonychannel

Kanaalstrategie

Omschrijving

Harmonychannel is een kanaalstrategie waarin de klant centraal wordt gesteld. Harmonychannel heeft een sterke focus op het creëren van verbondenheid. De harmony channel strategie biedt kanalen die intelligent en emotioneel responsief zijn. De kanalen zijn in harmonie met elkaar en vullen elk hun eigen deel in. De kanalen draaien om de behoefte van de klant. In elke kanaal is een volledig en actueel 360° klantbeeld voorhanden. Klanten ondervinden geen enkel obstakel als ze van kanaal wisselen. In elk kanaal ligt de focus op de mens achter de klant. In elk kanaal ervaart de klant een persoonlijke en memorabele beleving op maat gemaakt op basis van hyperpersonalisatie.

Kanaalstrategie

Een kanaalstrategie is dé strategie om - op basis van kennis over klanten -  een optimale klantbediening en beleving te bieden. Doel van de kanaalstrategie is een gecoördineerde en effectieve omnichannel inzet van alle kanalen om een hoge vindbaarheid, bereik en plezierige interactie te realiseren. Zodat  klanten zich verbonden voelen door een prettige ervaring én uitstekende service. Alle doelgroepsegmenten ondervinden een naadloze, consistente en gepersonaliseerde ervaring binnen alle kanalen, ongeacht de stap in hun klantreis. Zowel online als offline. Met als resultaat een hoge klanttevredenheid.

Wil je weten hoe je jouw kanaalstrategie ontwikkeld? Download dan onze whitepaper kanaalstrategie VERBINDEN.