Harmonychannel

Kanaalstrategie

Omschrijving

Harmonychannel is een kanaalstrategie waarin de klant centraal wordt gesteld. Harmonychannel heeft een sterke focus op het creëren van verbondenheid. De harmonychannel strategie biedt kanalen die intelligent en emotioneel responsief zijn. De kanalen zijn in harmonie met elkaar en vullen elk hun eigen deel in. De kanalen draaien om de behoefte van de klant. In elke kanaal is een volledig en actueel 360° klantbeeld voorhanden. Klanten ondervinden geen enkel obstakel als ze van kanaal wisselen. In elk kanaal ligt de focus op de mens achter de klant. In elk kanaal ervaart de klant een persoonlijke en memorabele beleving op maat gemaakt op basis van hyperpersonalisatie.

Kanaalstrategie

Doel van de kanaalstrategie is een gecoördineerde inzet van alle kanalen. Zo ontstaat een fantastische beleving en uitstekende service voor elke doelgroep. En uiteraard: zo effectief en efficiënt mogelijk. Alle doelgroepsegmenten krijgen een naadloze, consistente en gepersonaliseerde ervaring binnen alle kanalen, ongeacht de stap in hun klantreis. Zowel online als offline.